Szyldy jako pierwszy kontakt z klientem

Nie sposób jest, idąc ulicą czy jadąc autostradą, nie zwrócić uwagi na żaden szyld reklamowy mijany po drodze. Dzisiejsza ich ilość jest na tyle duża, że często, mimo że je widzimy, staramy się je ignorować. Sytuacja ta ma miejsce głównie w dużych miejscowościach, na przykład w mieście Wrocław. Dlatego cała sztuka polega na przygotowaniu na tyle ciekawego szyldu, aby zainteresować potencjalnego klienta. Posiadając odrobinę wyobraźni (oraz zdolnego grafika), można jednak stworzyć reklamę przyciągającą wzrok każdego.

Szyldy – najpopularniejsza forma reklamy w mieście Wrocław

Szyldy reklamowe zapewne nią są, choć z reguły ograniczają się jedynie do kilku podstawowych informacji na reklamowany temat. Warto o tym pamiętać, chcąc zamieścić swój szyld. Słowny minimalizm – niech będzie to kluczowa sentencja podczas pracy nad własną reklamą tego rodzaju. W końcu kto dzisiaj ma czas, żeby zatrzymać się i przeczytać niezliczoną ilość wierszy pisanych czcionką „11” na reklamie metr na metr? – nie mówiąc już o mijanych szyldach reklamowych na autostradzie.

Czemu jednak „najpopularniejsza forma reklamy”? Ponieważ nimi najłatwiej dotrzeć do klienta, są wręcz wizytówką danego sklepu, a także zaproszeniem do odwiedzenia go i, co najważniejsze, zakupienia oferowanych produktów. Dobrze skomponowany szyld potrafi wielokrotnie podnieść roczną sprzedaż.

Szyld i kaseton reklamowy – wygląd

Wiedząc już, co chcemy na naszym szyldzie reklamowym napisać, pora zadbać o jego walory estetyczne. Możliwości ozdobnych jest wiele – od zwykłych nadruków, przez reklamy świetlne, nawet do artystycznych obrazów czy rzeźb. Na pewno należy odpowiedzieć sobie na pytanie, jak chcemy, żeby klienci postrzegali nasz sklep: poważnie, z przymrużeniem oka, a może po prostu neutralnie? Źle trafiona reklama może zniechęcić przechodnia na ulicy, nawet jeśli proponowane produkty jak najbardziej trafiają w jego potrzeby. Nie można więc na szyldzie umieszczać grafiki przedstawiającej stos książek, kiedy chcemy otworzyć sklep z zabawki. I odwrotnie: zabawki reklamujące księgarnię wyglądają bardzo słabo. Należy więc pamiętać o rozwadze i zdrowym rozsądku, nie chcąc od początku utrudnić sobie działania i zaszufladkować swojej firmy.

Formy promocji jak kaseton reklamowy, czy szyldy w miejscowości Wrocław znajdziesz tu: www.reklamyswietlne.pl